Tuesday, 27 September 2011

bagus

bagus la syazmi kn
dulu ade kawan buat
jahat bile takde kawan
carik kawan..abis sekarang
aku terpakse lepak sorng2
dok sorng2..rehat sorng2
tak kn aku nk jadi syazmi
yang dulu aku nk berniat
tok berubah...tak nk aku
nk jadi jahat balik
aku tk nk buat keja lame
sekarang aku nk berubah..
but...aku keseorng...
AMEER dh tak layan aku
EYKA dah marah kt aku
AREE DA mesti follow eyka
WAN??hmmm
TIPAH..selalu bad mood...
now aku sorng2..
pls la aku sensara
dok sorng2...
aku dh tak tau nk buat ape
aku tak leh hidup takpe korng
pls la korng jangan buat aku cam ni

hmmmm

sekarang aku dh tak de
kawan...sape nk kawan
gan aku..aku kan jahat..
sory GEDIK aku nk
gurau je...bukan nk
sakit kan aty ko..
waktu tu aku bosan
gile...dah la aku dok
sorng2 ameer tak layan
aku..aku terpakse layan
diri pls eyka maaf kan
aku ko je kawan aku
yang paling rapat..
ala aku gurau je
pls eyka....aku bosan
dok sorng2 takde kawan
sekarng aku keseorngan
tah shue nk kawan ke
tak la...PLS SORY
EYKA HAMZAH

Sunday, 25 September 2011

asl gan ko?

dulu mase dulu ko tak cam ni dohh..
but sekarang ko berudah
kenape bro aku ade buat slh ke?
kalau ade aku mintak maaf sangat2
nape ko mrh sangat kat GEDIK?
die buat ape kat ko sampai ko
berubah cam ni?
bro ko la kawan aku yang paling
baik..but sekarng ko dh berubah
aku doa kan ko berudah...
mase aku tulis nk air mate aku
megalir ko tau sebab ko
walau pon kite bukan sedare
but aku yang ko cam
adik aku....aku syng ko
PLS LA KO BERUBAH
AKU NK TU JE

Saturday, 24 September 2011

dh lame tak update

op...ape celup korng sekrang sehat?
kalau tak sihat cept2 la kol pengali
kubur ...suruh gali kan kubo k..

wah2 best lak g SUNWAY semalam.
pastu asik nampak orng pegang2 tangan
lak...prah,....panas gile la......
mane g la awek aku......

jom carik awek nk..
kalau sape nk join
jom la....
letak gambarcam ni
mesti 2 ornh ke atas dlm gambar k...
tah ape la aku merepek ni...
view la gambar ni chow